NAGA z natury – skuteczna pielęgnacja w poszanowaniu dla środowiska.

NAGA powstała z troski o ciało, ale i środowisko. Nazwa kojarzy się z naturą, prostotą, powrotem do korzeni. NAGA odzwierciedla czystą postać naturalnych składników, tworzących skuteczny produkt, bez zbędnych dodatków.
NAGA to łagodne substancje myjące i pielęgnujące bezpieczne dla skóry i środowiska naturalnego – brak niepożądanych i zbędnych substancji w składzie – najwyższa jakość naturalnych składników, pozyskiwanych od sprawdzonych i certyfikowanych dostawców – biodegradowalność formuły kosmetyków NAGA, a zatem bezpieczeństwo dla wód powierzchniowych i dla przyrody, ekologiczne opakowania z papieru lub szkła, które nadają się do ponownego przetworzenia – jako alternatywa dla plastikowych opakowań kosmetycznych – wygodna i innowacyjna forma kosmetyków NAGA (kostka/hydrolat).
Kto stoi za marką?
Ola – pomysłodawczyni marki NAGA. była naturalnym rozwinięciem mojego hobby jakim jest własnoręczne wyrabianie kosmetyków. Każdą wolną chwilę spędzam na opracowywaniu nowych formuł i testowaniu ich na najbliższych. Zeszyt z pomysłami i przepisami zapisany jest do ostatniej linijki.Co robię w wolnych chwilach, których przy trójce małych dzieci jest tak niewiele. Zwiedzam, odkrywam i podziwiam przyrodę. Lubię wpaść w bezludne zakątki lasu, by nabrać dystansu i zainspirować się.Odkąd pamiętam uwielbiam wszelkie stworzenia małe i duże. Tego szacunku i miłości uczę także moje dzieci. Jestem właścicielką suczki Zetki, która jako członikini naszej rodziny, towarzyszy nam w wszelkich przygodach.
Monika – współtwórczyni NAGA. W branży beauty pracuję już od kilku lat. Z wiekiem i doświadczeniem zrozumiałam w którą stronę chcę podążać zarówno zawodowo, ale również jako konsumentka. Chcę współtworzyć marki, za którymi stoi nie tylko działanie, przyjemność użytkowania, ale i wartości, które są mi bliskie. Prostota, bezpretensjonalność i naturalność. Jestem zafascynowaną ideą minimalizowania w swoim otoczeniu niepotrzebnych rzeczy, co przekłada się również na sferę pielęgnacji i kosmetyków. Chciałabym, abyśmy mogły tworzyć dla Was proste, ale potężne w działaniu produkty, które pielęgnować będą nie tylko skórę. Z którymi miło się będzie podróżować, współdzielić z bliskimi, ale też popatrzeć na nie na półce. Jestem psią mamą adoptowanej Tiki, fanką designu, miłośniczką małych domków na odludziu, gór, jeżdżenia po mieście rowerem i oczywiście kosmetyków (w rozsądnych ilościach)
NAGA to troska o skórę poprzez prostą, skuteczną pielęgnację w poszanowaniu dla środowiska. Przejawia się to zarówno w składach kosmetyków – ich prostocie, naturalnym pochodzeniu, biodegradawalności, jak i opakowaniach, nadających się do recyklingu i z niego pochodzących.
Zapytałyśmy dziewczyny na czym polega wyjątkowość hydrolatu.
Myjący hydrolat tonizujący to nowe podejście do pielęgnacji skóry twarzy. Starannie dobrane składniki powodują, że kosmetyk spełnia kilka zadań, zastępując aż 3 różne produkty: do demakijażu, oczyszczania oraz tonizacji. Formuła nowego kosmetyku NAGA to połączenie tonizującego hydrolatu z róży damasceńskiej, który jest składnikiem bazowym produktu, nawilżającego aloesu, gliceryny roślinnej oraz substancji myjącej pochodzenia naturalnego.Kosmetyk może być stosowany do bardzo wrażliwej skóry, nie powodując podrażnień, a jednocześnie skutecznie usuwając zanieczyszczenia. Dzięki przemyślanej formule Myjący hydrolat tonizujący przywraca optymalne pH skóry twarzy, pozostawiając ją czystą i gładką. W zależności od potrzeb Myjący hydrolat tonizujący NAGA można używać na dwa sposoby sposób : NA SUCHO – odpowiednią ilość produktu nałóż na suchą rękę lub twarz, wytwórz kremową formułę, umyj twarz, spłucz wodą. Opcja idealna do wieczornego demakijażu i mocniejszego makeupu NA MOKRO – odpowiednią ilość produktu nałóż na wilgotną rękę lub twarz, wytwórz lekką piankę, umyj twarz, spłucz wodą. Ta opcja sprawdzi się do odświeżania cery rano.
Jakie są Wasze rytuały?
Rytuały, na których z racji naszego zajęcia najbardziej się skupiamy to te pielęgnacyjne. Wbrew pozorom na co dzień nie są one wcale długie i wymagające – w kwestii pielęgnacji kluczową kwestią są dla nas szybkie, skuteczne i minimalistyczne rozwiązania. Dlatego stworzyłyśmy markę, która je odzwierciedla – kosmetyki NAGA mają proste, ale potężne składy, które umilają nam codzienny czas w domowym spa aka naszej łazience, nie komplikując niepotrzebnie procesu. Jak wygląda nasz rytuał pielęgnacyjny cery? Poranne, delikatne oczyszczanie z myjącym hydrolatem tonizującym, antyoksydacja i filtry UV, a wieczorem – demakijaż plus dogłębne oczyszczanie również z Myjącym hydrolatem tonizującym, a na koniec serum i krem.